سفارش تبلیغ
صبا ویژن

همه چیز درمورد هزینه اسلیو معده

لاغری و تناسب اندام امروزه خواسته هر فردی است. امروز در این مطلب قصد داریم تا شما را بیشتر با موضوعات مرتبط با یکی از روش های جراحی لاغری یعنی اسلیو معده و هزینه جراحی اسلیو معده آشنا کنیم. تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا اطلاعات کامل و کاربردی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

هزینه اسلیو معده و حق بیمه

هزینه عمل لاغری اسلیو به عوامل زیادی بستگی دارد اما این چند مورد بیشترین تاثیر را بر روی هزینه ها خواهد داشت:

1.      نوع وسایل جراحی

2.      نوع خدماتی که دریافت می‌شود

3.      نوع بیمه بسیار تعیین کننده است

4.      مرکزی که بیمار در آن تحت عمل قرار میگیرد

بیمار ممکن است تحت پوشش بیمه باشد اما این لزوما به معنای کاهش هزینه توسط بیمه او نیست. آن دسته از بیمه هایی که عمل اسلیو معده را پوشش میدهند برای بیمار یک سری شرط و شروط میگذارند. مثلا باید برای آن ها مشخص شود که بیمار شاخص توده بدنی بالای 40 دارد تا بخشی از هزینه ها را برگردانند.

همچنین درمورد هزینه جراحی لاغری بیشتر بدانید.

همچنین اگر BMI بالای 35 باشد اما بیمار دچار برخی بیماری مرتبط با چاقی مانند بیماری قلبی-عروقی، دیابت و …. باشد بیمه ها همچنان بخش هایی از هزینه ها را کاهش می دهند.

همچنین اگر BMI بالای 35 باشد اما بیمار دچار برخی بیماری مرتبط با چاقی مانند بیماری قلبی-عروقی، دیابت و …. باشد بیمه ها همچنان بخش هایی از هزینه ها را کاهش می دهند.

ما نزدیک 36 نوع بیمه داریم که شرایط هر بیمه نسبت به بیمه های دیگر متفاوت خواهد بود. بنابراین باید هر شخص در خصوص هزینه عمل اسلیو معده با بیمه خود صحبت کند. اما معمولا اگر بخواهیم از بهترین لوازم جراحی و در شرایط مناسب عمل انجام دهیم قیمت جراحی اسلیو معده با بیمه حدودا بین 45 تا 48 میلیون تومان متغییر خواهد بود.

نکات پایانی

هزینه جراحی اسلیو به عوامل مختلفی همچون نوع و مرکز مورد نظر بیمار برای انجام عمل اسلیو، تعرفه جراح و نوع و میزان مواد و وسایل به کار رفته بستگی دارد. همچنین بیمه جراحی اسلیو را در صورتی که بیمار دارای بیماری هایی همچون دیابت باشد تحت پوشش خود قرار می‌دهد و هزینه آن را می‌پردازد. 36 نوع مختلف بیمه وجود دارد و هر کدام به نوعی این هزینه را پرداخت خواهند کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد bmi  اینجا کلیک کنید.

سخن آخر

امروز در این مطلب سعی کردیم تا به شما بگوییم هزینه اسلیو معده به چه عواملی بستگی دارد و بیمه تحت چه شرایطی این هزینه را پرداخت می‌کند. اگر قصد دارید تا درمورد اسلیو معده اطلاعات بیشتری به دست بیاورید، پیشنهاد ما به شما این است تا مقالات مختلفی که در اینترنت راجع به این موضوع وجود دارند را مطالعه کنید و اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

منبع: http://www.jarahilaqari.ir/